Hein, Tom, Ik en Adriaan

Hein, Tom, Ik en Adriaan

zondag 17 april 2011

Repetitie 17 april


Geen sterke bezetting vandaag...
Ik hoorde dat veel muzikante andere muzikale verplichtingen hadden.

Uit Boxtel was ik de enige... en als mijn echtgenoot me niet kon brengen, was er niemand uit Boxtel. Ook met minder muzikanten kunnen we toch een leuk stukje muziek maken. Niet alleen binnen ook buiten klonk het toch aardig. Door het prachtige weer hebben we extra lang buiten "gespeeld"... en flink geoefend met lopen en commando's goed opvolgen. Is nog best lastig, af en toe... Rechtsom en rechtsomkeert is bijvoorbeeld heel wat anders. Het zit er wel lollig uit, als er een paar mensen zich vergissen. De zon was vol op aanwezig, dus die dikke trui moet ik de volgende keer maar niet aan doen. Tjonge tjonge, koud hebben we het deze keer niet gehad.

O ja, ook goed nieuws! De kachel deed het weer! Stond nog aan ook... Toen we hem nodig hadden was ie niet aan te krijgen...



Het eten tussen de middag was ook weer goed verzorgt. Brood met ballen satésaus en bij de koffie koek en chocolade Paaseitjes.
Iets voor twee uur hielde we het voor gezien, en keerde ieder huiswaarts.

Foto's van deze dag, klik hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten