Hein, Tom, Ik en Adriaan

Hein, Tom, Ik en Adriaan

dinsdag 28 september 2010

Heusden 18 sept. 2010


De week erop was het weer feest! We mochten aantreden tijdens een feestje van Harmonie Eendracht uit Heusden. Ze bestonden 35 jaar en hadden drie dagen feest. Op zondag hebben zij allerlei verschillende muziekgezelschappen uitgenodigd, die dan om beurten een optreden verzorgde in een grote feestzaal.

Die ochtend had ik de wekker niet gezet en schrok pas om 8.45u wakker! Ku... gauw eruit! "Antoinette komt me over een half uur ophalen". Moest nog eten en dat uniform moest ook nog aan... Een tweede keer gaat dat een stuk sneller, moet ik zeggen. Ik was precies op tijd klaar! Met de slaapvouwen nog in mijn rechter wang reden we met vier muzikanten, Irma en Paul waren op vakantie, naar de kazerne in Vught, waar we eerst onze maandelijkse repetitie hadden.

Na de lunch zouden we naar Heusden afreizen, maar toen kregen we het bericht dat we pas om 17.00u moesten spelen... Dat besloot ons toch maar om naar huis te gaan en later weer naar Heusden te rijden. Kon ik nog mooi even een wasje in de droger stoppen.

In Heusden verzamelde we ons op een parkeerterrein vlakbij de feestzaal. We marcheerde naar de plek van bestemming, waar we een leuk optreden lieten horen. Alle optredens van die dag zijn gefilmpt en zijn in de kantlijn van dit blog te vinden.

Een vriendin van mij, toevallig woonachtig in Heusden, had ik bereid gevonden om naar ons te komen kijken en wat foto's te maken. Ze zijn hier te vinden.

Ook Bertus heeft foto's gemaakt. In de kazerne en tijdens het optreden. Deze vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten